КПК

Показати повну версію : Я новачок і це мій 50 л акваріум треба допомога по дизайну

mrwerty
27.10.2011, 21:33
Я новачок тому прошу мене не судити дуже жорстоко .
Мені дуже потрібна допомога експертів або просто розуміючих людей по дизайну акваріума
Є 50 л. акваріум з обладнанням:
компресор атман а3500 з розпилювачем на всю довжину акваріума
фільтр внутрішній віа аква 360 л/г
обігрівач 50в
градусник
і саморобна кришка з енергозберігаючеою лампою денного світла 15вт добавив ще дві лампи по 20 вт
і саморобна подача СО2 (брага) (дропчекер маю на вихідних зробити і тест до нього докупити і докуплю тести для визначеня якості води)
Рибки : 8 неоні і гуппі (десь біля 25-30) і добавилось 2 пари ляліусів
Якщо я щось поки зробив не правильно і є час переробити підскажіть. Якщо є пропозиції по дизайну акваріума буду дуже вдячний

fail99
27.10.2011, 22:04
Для начала нарастите растений. Тут ещё нечего дизайнить.

mrwerty
27.10.2011, 22:13
для цього і створювалась тема щоб отримати допомогу а саме щоб взнати які рослини треба ще докупити щоб можна булоб якось красиво оформити акваріум
також цікавить думка по освітленю чи достатньо енергозберігаючої лампочки на 75 вт на цей акваріум ???
і які удобряючі рідини треба додавати щоб краще росли рослини (є саморобна подача СО2 - брага)

fail99
28.10.2011, 00:23
mrwerty, а вы темы для новичков какие-нибудь читали на форуме? Уже всё писано-переписано миллион раз.
Растения нужно высаживать в соответствии с размерами: длинностебельку уберите на задний план и сажайте группами, а не по одному. Эхинодорусы (или что там у вас такое)- убрать с переднего на средний план.
Жидких удобрений пока не нужно - т.к. растений мало- еженедельных подмен пока предостаточно. А вот если грунт не заилён, то корневая подкормка будет очень к стати!
Компрессор тоже не нужен- т.к рыб не много.
Света 75 Вт или всё таки 15Вт? (т.к. сберегалок на 75Вт не встречал). Если 15, то можно добавлять вплоть до 1-го Вт на каждый литр аквариума- то есть 3 лампы по 15 Вт.