Увійти

Показати повну версію : Альгицид и СО2 Ермолаева.

Алексиус
28.12.2011, 15:59
Сразу напишу,что я новичок и поэтому хочу спросить насчет этого препарата.Внес я его по инструкции на 500 литров -10 нажатий.На следующее утро в аквариуме около 10 погибших рыб.Что я мог неправильно сделать ??? Аквариум запущен недавно.
Фильтр Флювал ФХ5. Никоим образом не хочу очернить производителя,Но у меня такое получилось.Может было мало кислорода и рыбы задохнулись ??? Еще раз повторяю,что я новичок и возможно допустил какие-то ошибки...

madzik
28.12.2011, 16:41
Даний препарат розрахований для акваріума з рослинами і мало того з рослинами які вже прийнялись і ростуть. Я його використовував як поштовх для росту рослин і відповідно щоб знищити водорослі. Не проти водорослів а для росту рослин. В мене був ефект. У Вас як я розумію з профілю рослини відсутні , Ви їх тільки купили і я так розумію не посадили. Це була Ваша помилка. Скоріш за все Ви траванули рибу.
Спочатку стабілізуйте акваріум з рослинами. Рослини використовуйте прості і не дорогі. Головне щоб стабілізувався акваріум. А після того Ви вже можете садити щось більш цікавіше виходячи з параметрів свого світла, наявності СО чи його відсутності.
Моя помилка була в тому що я крім простих рослин садив складні в свіжий акваріум і вони практично всі знищені. Не повторюйте моєї помилки. Раджу прочитати розділи . Прочитайте вдумчево від першої до останньої сторінки. Відразу скажу у Вас світла в акваріумі немає. Зрозумієте коли прочитаєте. Даний препарат поставте
на поличку він вам ще не скоро знадобиться. Успіхів. :)

http://www.aquaforum.ua/forumdisplay.php?f=193
http://www.aquaforum.ua/forumdisplay.php?f=428

Алексиус
28.12.2011, 23:59