Показати повну версію : привіт потрібна допомога
Тарас 2011
31.07.2012, 16:55
появилась в акваріумі вот така штука як на фото , полазив по нету вроді в мене чорна борода , але точно незнаю в акваріомістиці я новачок , підкажіть чи це вона і якими засобами її вивисти? ,
аква 175л ,світло 10 годин аквагло і лайфгло.фільтр фан3 , рослини переважно криптокорина ,
Тарас 2011
31.07.2012, 16:57
http://www.aquaforum.ua/picture.php?albumid=7094&pictureid=111439[/IMG][/IMG]
Тарас 2011
31.07.2012, 16:58
http://www.aquaforum.ua/picture.php?albumid=7094&pictureid=111439[/IMG]
Прочитайте Тут
http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=12168
http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=279
Тарас 2011
31.07.2012, 17:15
то це чорна борода? , в магазині сказали шо є якась бутилка заливаєш в акваріум , і воно її виводить але половина рослин пропаде ...
richmond
31.07.2012, 21:41
то це чорна борода? , в магазині сказали шо є якась бутилка заливаєш в акваріум , і воно її виводить але половина рослин пропаде ...
Ну значит не надо Вам эту бутылку покупать :)
Тарас 2011
01.08.2012, 11:59
ну а як тоді позбутися чорної бороди ? вона сама по собі не проїде
Та бутилка,чи пляшка що вам казали, мабудь зветься сайдекс.Спробуйте але воно дійсно може бути шкідливою для рослин.Це легкий шлях.Але борода повернеться якщо ви нічого не змінете.Кращє яйщо багато риб зменшіть їх чисельність,посадіть якнайбільше швидкоростучих рослин.Зараз спробуйте вимкнуть світло на3дні аерація цілодобово,риб не годувати.Детальніше "Метод затемнения"
Я забув про бороду коли захопився рослинами і почав подавати їм вуглекислий газ
Тарас 2011
01.08.2012, 18:27
Зараз спробуйте вимкнуть світло на3дні аерація цілодобово,риб не годувати
і що це повинно допомогти ? а якшо світло включу чорна борода не почне апять появлятися
барабака
01.08.2012, 19:16