Показати повну версію : Коральчики втрачають забарвлення, прошу порад
Честь!
Прошу допомогти порадою, бо я вже вичерпав всі свої здогадки. Питання в наступному – корали поступово втрачають колір і стають блідими… Мій акваріум:
1. Об’єм близько 700 літрів. Запущений 11 січня 2013 року. Близько 20кг каміння з акваріума, який проіснував 2 роки і 40 кг СРК. Свіжого каміння не додавав. Стартував по методу KZ, але через неякісне обладнання змушений був припинити. Неякісне обладнання маю на увазі цеоліт-рекатор замалих розмірів і неякісний вугільний фільтр. Вугілля використовував KZ і ATI, але результат був …. 1 літр вугілля промивав в 15 літрах осмоса, але це не допомогло, словом вугільна пилюка була по всьому акваріумі. Зараз в акваріумі вугілля немає.
2. Світло. Світильник ATI 8 x 80Вт. Лампи АТІ, Blue Plus, Coral Plus, Aquablue Special, Actinic. Використовую лише 4 з восьми ламп, оскільки, коли включав всі лампи, коральчики закривалися. Освітлення: Coral Plus (1шт), Aquablue Special (1шт) – 12 годин, Aquablue Special (1шт), Actinic(1шт) – 10 годин. Не включаю лампу Blue Plus – в будь-якій комбінації при включенні цієї лампи корали закриваються. Тобто, закриваються саркофітончики, еуфілії, бріаріум, каталофілія, на вигляд стресує трахіфілія, ксенія.
3. Корали. Еуфілії (жабяча ікра, анкора, параанкора, факельна), каталофілія, три види саркофітонів, невелика бластомуса, трахіфілія, кілька видів зоантусів, кауластрея, серіатопора хістрікс, ксенія, бріаріум – стандартний набір доступних коральчиків. Ростуть в моєму акваріумі, тобто розростаються лише ксенії, кауластрея, еуфілія параанкора, бріаріум. Решта корали, як на мене, в стресовому стані…
4. Параметри води: KH – 8, Ca – 420, Mg – 1420, NO3 – 0, NO2 – 0, PO4 – 0 (всі тести Salifert). рН – 8,4-8,6 користуюся двома електронними рН метрами. Є ще тест на йод, але тестую рідко. Водопідготовка стандартна: осмос і смоли, на виході 0ppm. Смолу міняю коли на виході 3-4ppm.
5. Обладнання.
- Два пінники ADP-900 від TuM. Зі слів продавця, один пінник мав би тягнути акваріум до 1000літрів. Я порахував, що при помпі 13Вт такі параметри дещо завищені і поставив два.
- Озонатор Weipro ET100 . Максимальна потужність 100 мг/год., в мене працює на половинній потужності, я вважаю, що близько 50мг озону за годину. Також є ОВП контролер, але він працює не коректно, тому я ним не користуюся сповна, а лише як індикатор що дійсно озон подається в акваріум. Озонатор під’єднав в на початку травня 2013р, думав з його допомогою побороти бріопсис, але крім більш прозорої водички нічого не получилося
- Кальцієвий реактор від Олександра Логінова, наповнювач Carib Sea ARM дрібна і велика фракції.
- Течія два стріми TUNZE 6105 (включені на 10 000л) і контролер TUNZE 7095. Течію можливо організував не правильно, бо стріми заховав за каміння і течію направив на бокові стінки. Стріми працюють почергово, змінюючи потужність від 5 000 до 10 000л/год.
- Самп близько 50 літрів. Дві помпи на повернення hydor l40, сумарно 5600 літрів за годину.
6. Населення. Два клоуни, два апогончики, мандаринка, собачка водорослеїд і дві Pseudochromis Fridman. Корм Omega One і заморожена артемія.
Ну і сама проблема – корали з часом втратили забарвлення, SPS взагалі не приживаються, поліпи випускають дуже маленькі. Коли почав додавати йод (Seachem) то ніби стало краще, SPS почали досить не погано випускати поліпи, але ця радість тривала не довго, десь протягом тижня. Пробував добавки від KZ: Amino Acid Concentrate, Coral Vitalizer, Sponge Power, Kaliumjodid-Fluor . Дозування як написано на упаковках. Бажаного результату не дало. Думаю, ці добавки добре працюють у нормально функіонуючому акваріумі а у проблемних випадках, таких як в мене, вони не рятують.
В акваріумі були майже всі типи водорослів. Зараз залишилось тільки бріопсис (маленькі, довжиною не більше двох міліметрів обростання на каміннях). Обростання на передньому склі потрібно чистити приблизно один раз на 5-7 днів.
Останнє, на що ще можу грішити, то це на температуру. Зараз в акваріумі близько 28С.
Які є думки щодо відновлення забарвлення коральчиків?
Привіт Роман!
Зі всього написаного на думку спадае тільки освітлення.....
Сам розуміеш для СПС у 700 літрах лише 4 по 80Ват то замало,можливо і в тому проблема.
А взагалі розганяв світильник на початках на повну потужність?
Як що так то як реагували корали на початках?
П.С. Минулого літа до встановлення кондиціонера в моій акві майже постійно було 28 градусів.... і всі корали почувались добре,тому температура такого плану ні,то не критично....
Дело не в слабом освещении , а в голодных кораллах.....пустой воде....
-Выключите озонатор
-Добавьте рыбу, если планировали....кораллам на пользу....
-Отключите временно один пенник (если нитраты поднимутся до 4-5 включите.
-Добавляйте купленные добавки от КЗ, но с умом... и ждите!:)
Александр Логинов
06.06.2013, 23:39
выруби озон,добавь свет, добавь рыбы ,больше корми рыбу и кораллы
попробуй добавки http://reefma.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=327&category_id=41&option=com_virtuemart&Itemid=3
http://reefma.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=329&category_id=41&option=com_virtuemart&Itemid=3
пока писал, Татьна опередила...
Петя77, taka, Александр Логинов, дякую за відповіді! А чи існують рекомендації відносно заселення? Щось на зразок: "На кожні 100 літрів акваріума з SPS-коралами рекомендується [x] рибок довжиною [x]cм яких потрібно годувати [x] рази в день таким то кормом"?
Якщо чесно, не дуже хочеться заселяти рибами... Получиться калейдоскоп, а хотілось в першу чергу рифовий акваріум.
Можливо існують добавки, які б заміняли велику кількість риб? Наприклад, в травниках навіть мочевину додають в акваріум.
выруби озон,добавь свет, добавь рыбы ,больше корми рыбу и кораллы
попробуй добавки http://reefma.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=327&category_id=41&option=com_virtuemart&Itemid=3
http://reefma.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=329&category_id=41&option=com_virtuemart&Itemid=3
пока писал, Татьна опередила...
Готовий замовити:) Замовляти через сайт чи можна в ПП?
Петя77, taka, Александр Логинов, дякую за відповіді! А чи існують рекомендації відносно заселення? Щось на зразок: "На кожні 100 літрів акваріума з SPS-коралами рекомендується [x] рибок довжиною [x]cм яких потрібно годувати [x] рази в день таким то кормом"?
Якщо чесно, не дуже хочеться заселяти рибами... Получиться калейдоскоп, а хотілось в першу чергу рифовий акваріум.
Можливо існують добавки, які б заміняли велику кількість риб? Наприклад, в травниках навіть мочевину додають в акваріум.
Готовий замовити:) Замовляти через сайт чи можна в ПП?
Когда среди шикарных кустов СПС снуют стайки рыбёх это и есть настоящий риф. Конкретных рекомендаций о количестве рыбы дать никто не сможет ,всё зависит от способности системы..... да и для этих рекомендаций необходимы реальные эксперименты ....Один очень уважаемый моряк пробовал содержать риф совсем без рыбы.....цветов у СПС добиться не удалось.....точнее удалось после заселения рыбой!
Александр Логинов
07.06.2013, 16:36
Петя77, taka, Александр Логинов, дякую за відповіді! А чи існують рекомендації відносно заселення? Щось на зразок: "На кожні 100 літрів акваріума з SPS-коралами рекомендується [x] рибок довжиною [x]cм яких потрібно годувати [x] рази в день таким то кормом"?
Якщо чесно, не дуже хочеться заселяти рибами... Получиться калейдоскоп, а хотілось в першу чергу рифовий акваріум.
Можливо існують добавки, які б заміняли велику кількість риб? Наприклад, в травниках навіть мочевину додають в акваріум.
Готовий замовити:) Замовляти через сайт чи можна в ПП?
все зависит от мощности системы фильтрации
если хочешь без рыб попробуй убрать один скиммер и кормить кораллы
Дело не в слабом освещении , а в голодных кораллах.....пустой воде....
-Выключите озонатор
-Добавьте рыбу, если планировали....кораллам на пользу....
-Отключите временно один пенник (если нитраты поднимутся до 4-5 включите.
-Добавляйте купленные добавки от КЗ, но с умом... и ждите!:)
Саша , вроде и я о том же.code54
Я думаю, буде цікаво початківцям, які так як і я, борються за колір коральчиків, тому хочу оживити тему. Я, як і порадили, замовив більше риб, але поки вони ще не приїхали, зробив дослід. Я додав нітра кальцію (Ca(NO3)2x4H2O), щоб збільшити кількість нітратів. Просто заради цікавості, чи дійсно нітрати поможуть моєму акваріуму (рифом його назвати важко:) )
Отже, по моїм розрахункам, я додавав нітрат кальцію так, щоб через десять днів нітрат був на рівні 5mg./l. Через три дні я поміряв нітрат, він був в межах 5 mg/l, тому я перестав лити.
Минуло ще 5 днів. Рівень нітратів чуть-зменшився, водорослів відверто побільшало, коральчики особливо не відреагували. Думаю, що нітрати це похідна від виділення риб. Тобто, коралам потрібні не нітрати, а дещо інше.
Александр Логинов
21.06.2013, 00:47
. Тобто, коралам потрібні не нітрати, а дещо інше.
:)
вопрос не так однозначен:)
начни с кормления и микроэлементов , нитрат и так повысится
Согласен с выше описанным только в этом:
Убрать озонатор, добавить свет
По освещению !!!
Я наоборот включал бы все и поставил бы так:
12 часов Blue+Actinic
6-7 часов все близко к белым.
Использовать химию KZ процентов 30-40% от рекомендованной, и потихоньку добавлять до 50%
Какие нитраты???? Вы о чем.
Вопрос: Так цеолиты функционируют или нет, чем тогда производится фильтрация?
Ничего не описано о подменах воды .
Температуру надо збивать, чем выше температура тем быстрее происходят в основном отрицательные процессы.
Я думаю, буде цікаво початківцям, які так як і я, борються за колір коральчиків, тому хочу оживити тему. Я, як і порадили, замовив більше риб, але поки вони ще не приїхали, зробив дослід. Я додав нітра кальцію (Ca(NO3)2x4H2O), щоб збільшити кількість нітратів. Просто заради цікавості, чи дійсно нітрати поможуть моєму акваріуму (рифом його назвати важко:) )
Отже, по моїм розрахункам, я додавав нітрат кальцію так, щоб через десять днів нітрат був на рівні 5mg./l. Через три дні я поміряв нітрат, він був в межах 5 mg/l, тому я перестав лити.
Минуло ще 5 днів. Рівень нітратів чуть-зменшився, водорослів відверто побільшало, коральчики особливо не відреагували. Думаю, що нітрати це похідна від виділення риб. Тобто, коралам потрібні не нітрати, а дещо інше.
Дело не в слабом освещении , а в голодных кораллах.....пустой воде....
-Выключите озонатор
-Добавьте рыбу, если планировали....кораллам на пользу....
-Отключите временно один пенник (если нитраты поднимутся до 4-5 включите.
-Добавляйте купленные добавки от КЗ, но с умом... и ждите!:)
Неужели из вышеописанного можно сделать вывод что я советовала добавлять нитрат? :confused:
Согласен с выше описанным только в этом:
Убрать озонатор, добавить свет
По освещению !!!
Я наоборот включал бы все и поставил бы так:
12 часов Blue+Actinic
6-7 часов все близко к белым.
Макс, а які лампи ти б використав? Світильник на 8 ламп Т5 80Вт.
Як я вже писав раніше, при включені Blu Plus корали закривають поліпи - бріареум, еуфілії, сакрофітони. Всі поліпи втягували... Тому залишив лише одну лампу ATI Bluе Plus і одну Actinic, 3шт Coral PLUS i 3шт Aquablue Special.
Зараз освітлення майже так як радить Макs: Актинік і Blu Plus 11 годин, 7 годин горять всі лампи, дві останні години горять Coral PLUS i Aquablue Special. Я переробив світильник, щоб можна було включати по дві лампи, в стандартному виконанні світильника горять або дві лампи, або шість ламп, або всі разом.
Использовать химию KZ процентов 30-40% от рекомендованной, и потихоньку добавлять до 50%
На хімію взагалі ніякої реакції... SPS, які я в тебе брав, поліпи майже не випускають, крім одної акропори. Решта коралів, які живуть в моєму акваріумі просто бліді... Краще я зроблю фото,щоб не описувати словами.
Вопрос: Так цеолиты функционируют или нет, чем тогда производится фильтрация?
Ничего не описано о подменах воды .
Цеоліт не використовується. Вугілля не використовується. Недавно добавив 10кг свіжого ЖК від Марченкова. Підміна води раз на місяць 60 літрів (загальний об'єм води близько 700 літрів).
Відносно фільтрації. Хотів провести дослід з озонатором. Задумка була така: якщо по методу Zeovit органіка забирається з допомогою цеоліта і вугілля, збіднюється середовище, потім додається хімія, то чи можна зробити подібну систему але замість цеоліта і вугілля використати озонатор? Тобто, з допомогою озонатора і сильного пінника вибивати максимум органіки і додавати хімію KZ. Ну, мій дослід не був успішним:)
Температуру надо збивать, чем выше температура тем быстрее происходят в основном отрицательные процессы.
Включив кондиціонер, дує прямо на акву, температура 26С.
Купив кілька нових риб. Брав з коліс, кілька риб пішло до Нептуна і пропало в акві... Як і радили, годую риб посилено, збільшив годування в два рази порівняно з тим, як було раніше.
Зробив ще одну дурницю - купив два занкли. Лише потім прочитав, що риба складна, харчується складно. Ну поки живуть, пробують трошки заморожену артемію, постійно скубуть ЖК.
До-речі, про корм. Годую пластівцями Omege One Super Veggie, Omega One Super Color, Tropical Spirulina і заморозка артмії (Польська, досить чиста). Риби з охою їдять лише заморозку артемії, пластівці не охоче.
Добавлено через 7 минут
Неужели из вышеописанного можно сделать вывод что я советовала добавлять нитрат? :confused:
Ні, нітрат я добавив з власної ініціативи:) Тільки що поміряв нітрати - до 5 мг/л., так як і було після додавання нітрату кальцію.
Про лампы:
На одну белую лампу нужно ставить три синих, а тут все наоборот.
Предлагаю сделать так.
9-21ч. Blue Plus 2шт.
10-20ч. Actinic 2шт.
11-19ч. Blue Plus + Coral Plus по 1шт.
12-18ч. Coral Plus + Aquablue Special по 1шт.
Ну где-то так.
Хорошая статья об озоне в аквариуме:
http://aquasea.narod.ru/sea_010.htm
поэтому никакого озона.
Нужно до конца верить в выбранную систему фильтрации, а прыгать с одной химии на другую, с одной фильтрации на другую-хорошим не закончится.
Про лампы:
На одну белую лампу нужно ставить три синих, а тут все наоборот.
Предлагаю сделать так.
9-21ч. Blue Plus 2шт.
10-20ч. Actinic 2шт.
11-19ч. Blue Plus + Coral Plus по 1шт.
12-18ч. Coral Plus + Aquablue Special по 1шт.
Ну где-то так.
Макс, коли я в січні запустив свій акваріум, в мене якраз і було три синіх Blue Plus, два актиніка і по одній Coral Plus + Aquablue Special. Але на акваріум було неможливо дивитися, просто боліли очі при включених всіх лампах і "бігали" потім "зайчики" як від зварки:) Теоретично можна включати протягом дня по такій схемі, коли нікого нема дома, але коли дружина прийде з роботи а в квартирі синьо-актинічна обстановка, то...:) Я взагалі-то подумував прикупити якраз Purple Plus одну штучку а тут порада навпаки.
Я сделал подборку тех ламп которые у тебя в наличии.
На твой светильник можно поставить одну Purple Plus.
Я рекомендовал так как оно должно быть, а там дело каждого, кто как хочет и как кому нравится.
А чем тебе не нравиться синьо-актинічна обстановка, почти интимная.:)
Отже пройшло близько двох тижнів з моменту збільшення населення акваріума і посиленого годування риб. Дійсно працює! Першими почали змінювати на краще свій колір зоантуси, а також листова монтіпора! Одна з еуфілій набагато краще розпускає поліпи! Дякую форумчанам за допомогу! :)
Наступне що хочу змінити, то це освітлення за порадою Макса - більше синіх ламп плюс одну Purple Blue.
Пройшло ще два тижні. Як і радив Макс, поставив більше синіх ламп: три штуки Blue Plus, одна Actinic (друга накрилась), дві Сoral Plus i дві Aquablue Special. Згодом ще добавлю Blue Plus, просто не хотів різко міняти освітлення. Але я про інше.
Коральчики дійсно почали набирати колір. Але за останні два тижні сильно почали рости нитчасті водорослі, щось на зразок такого:
http://f3.foto.rambler.ru/preview/r/668x437/4e9c49e4-0a48-3317-c61e-f47ad20ada9e/%D0%9D%D0%B8%D1%82%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8B%D0%B5_% D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0 %B8.jpg
Вчора я почистив акваріум. Довжина деяких водорослів досягала 7см.
Ну і куча таких от "ромашок" на каменях:
http://s017.radikal.ru/i438/1307/b9/c700d912352f.jpg
Тут дело скорее всего не в лампах.
Если идет рост нитчатки, значит где то пробой по нитратам или фосфатам.
ИМХО
Тут дело скорее всего не в лампах.
Если идет рост нитчатки, значит где то пробой по нитратам или фосфатам.
ИМХО
Я почав посиленого годувати риб, збільшив освітлення, поживної органіки побільшало, відповідно, і водорослі "поперли". Цікаво, чи самамому чистити акваріум, чи чекати, поки все прийде в норму саме-собою? Акваріумісти радять якомога менше купати руки в акві:)
Почитав в сусідній гілці про Prodibio, хочу спробувати компект BIOCLEAN SALT.
такие только руками , сами вряд ли быстро здохнут.
Пройшло близько трьох місяців. Збільшив кількість риб, посиленого годував, додав ледів на 410нм і 420 нм. Коральчики набрали кольорів, найкраще відреагувала листова монтіпора - з блідо-рожевого кольору вона перетворилася на багряно червону!
Прошу ще поради.
1. Мої зоантуси мають набагато довші щупальця, ніж на фото в мережі. Пробував шукати інформацію - глухо...Зоантуси через довгі щупальця виглядають не дуже красиво, словом, мені більше подобається традиційний вигляд. Які можуть бути причини?
2. Маю всього кілька фражків акропор, але помітив одну спільну особливість - коли включене освітлення, щупальця ховаються, коли ж світло виключено, щупальця зявляються, довжиною до 3-5мм. В неті я бачив відео акропор, з довгими щупальцями при максимальному світлі. Прошу в товариства поділитися своїми спостереженнями - коли в акропор щупальця максимально довгі? Я так розумію, що коли щупальця ховаються, корал стресує? Маю тільки одну зелену акропору, одну коричневу і одну серіатопору хістрікс. Якщо потрібні фото то викладу.
Роман, зоантусы тянуться к свету. либо мало им света - либо спектр не подходит.
Акропоры лично у меня на ночь выпускают полипы куда больше чем при свете . Как по мне -это нормально.
1. Мої зоантуси мають набагато довші щупальця, ніж на фото в мережі. Пробував шукати інформацію - глухо...Зоантуси через довгі щупальця виглядають не дуже красиво, словом, мені більше подобається традиційний вигляд. Які можуть бути причини?многие наоборот добиваются длинных усиков...Читал,что добиваются этого течением "снизу"....Так оно или нет-сложно сказать...Но лично у меня,есть две колонии одинаковых зонтов,одна материнская...Усики у них разные-стоят практически в одном и том же месте...
Пройшло ще пів року. Внаслідок збільшеної кількості риб і дво- три- разове харчування на день, насиченість кольорів коралів відновилася, але в акваріумі з'явилися нітрати і фаосфати. Нітрати близько 5мг./л. фосфати ледве фіксуються тестами але фосфати присутні. Тести Salifert.
Внаслідок наявності нітратів і фосфатів, почала шаленими темпами рости каулерпа (Caulerpa racemosa). При підміні води, кожен тиждень я викидаю літровий горщик повністю запакований цією водорослю. Нагадаю, акваріум близько 700літрів. Каулерпа вже дістала - росте всюди, глушить корали, виростає на каміннях і просто на піску.
Вирішив знову включити ще один пінник. Пінник пропрацював місяць - знову корали втратили колір. На каулєрпу і рівень нітратів ніяк не вплинув. Можу зробити висновок, що якщо в акваріумі працює занадто потужній відпінювач, то корали втратять насиченість кольорів.
Додатковий пінник виключив, вірніше, поставив на таймер. Додатковий пінник включатиметься з першої ночі до сьомої ранку. Подивлюся на результат.
Почав додавати горілку+оцет+цукор. Раніше я пробував додавати горілку, але після двох тижнів дозування, в кімнаті стояв такий "штин", ніби я безпробудний алкоголік:) А от мішанина "горілка+цукор+оцет" запаху не дає. Поки-що:)
TakedaMaru
02.06.2014, 17:12
Красивые рыбки -зебрасомы, или что-то из сигановых вопрос с каулерпой решат очень качественно и красиво.
У меня сочные цвета кораллов, длинные и толстые ресницы зонтов были целью :D , добивался путём уменьшения белого света (светил в основном фиолетово-синим 420-450нМ), усиленным кормлением препаратами брайтвел амино и гротек нутримарине , хорошим течением. Пенник, кстати, да - маломощный, работает примерно 20 дней в месяц..
brabus-60
04.06.2014, 16:32
TakedaMaru, т.е. чем меньше белого тем ярче цвета будут?
Fedor256
05.06.2014, 17:44
Можу зробити висновок, що якщо в акваріумі працює занадто потужній відпінювач, то корали втратять насиченість кольорів Не согласен.
nickanya
28.01.2016, 12:50
Noe, як сьогодні справи в морі?
Можна фото Вашого акваріуму?
Дякую!
Криза дала взнаки... Популяція риб зменшилась, корали знову зблідли... Купувати нових риб фінансово важко на мої 700л води :) Зато в мене вже 2.5 роки живе занкл) Читав, що його важко утримувати і живуть недовго, а мій молодець) фото можна, але мій акваріум не гарний, нема чим хвалитися...
nickanya
28.01.2016, 17:37
Справа не в тому щоб хвалитися, а показати новачкам, як розвивається морский акваріум.
александррррр
28.01.2016, 22:46
Допис від Noe Переглянути допис
Можу зробити висновок, що якщо в акваріумі працює занадто потужній відпінювач, то корали втратять насиченість кольорів
Настоящая бредятина.
nickanya
28.01.2016, 23:12
красным не пишем и уважаем собеседника!александррррр,
Допис від Noe Переглянути допис
Можу зробити висновок, що якщо в акваріумі працює занадто потужній відпінювач, то корали втратять насиченість кольорів
Настоящая бредятина.
Дякую за "бредятіну". Зроби ласку, не відповідай більше на мої дописи.
Допис від Noe Переглянути допис
Можу зробити висновок, що якщо в акваріумі працює занадто потужній відпінювач, то корали втратять насиченість кольорів
Настоящая бредятина.
Откуда такая категоричность ....граничащая с хамством?
Тоже склоняюсь , что два пенника , если они мощные их может быть много.... Кроме белка и детрита пенник выбивает фито и зоопланктон и наверняка и микроэлементы....а если нет регулярных подмен (кризис ...) то где взяться всему этому добру?
александррррр
29.01.2016, 19:34
Извеняюсь если вас обидел,но считаю что без внесения микроэлементов морс. аквар.
будет голодать и чахнуть.Доступных способов внесения микроэлементов есть 2. 1-замены. 2-соль без соли.Считаю что микроэлементы продаваемые /fluval/ и подобные, не полноценны а являються лиш частичной подменой .Есть и 3 способ,но для этого нужна професиональная лаборатория и полный состав микроэлентов.Все сторожилы морск. аквариум. производительность заводских скимеров советуют делить на два,особенно для жестких коралов. На 700 л аквариум производительность помпы по воздуху должна быть 1000-1400 л/час. В пенниках ADP-900 стоят помпы RED DEVIL SP3,производитель которых декларирует 700 л/ч по воздуху.Мощность у них 13 ватт.Производительность у них думаю завышена,у НОХ есть тема,где он измеряет эти параметры.При не сильно заселеном рифе думаю эти 2 пенника справяться.При загруженном скимер нужен мощнее.У много уважаемой taka,растет все и как не ей знать что коралы нужно подкармлевать.А после кормления недоеденную пищу выбить в скимат.Моломощные пенники роботают на более влажной пене,вот тут вместе с влажным скиматом они,и заберают полезные микроэлементы.Мощные пенники есть возможность выставить на более тяжелую пену,в которой бяки больше а воды меньше.Ведь вместо этой влаги с микроэлементами мы наливаем практически дисцелят.То есть обедняем воду.У кого стоят мощные пенники могут сказать что они гонят пену не постоянно,а через время.А причину обецвечивания коралов нужно искать в другом.Это мое субьективное мнение.Извеняюсь еще раз у Noe.С уваж.
Извеняюсь если вас обидел,но считаю что без внесения микроэлементов морс. аквар.
будет голодать и чахнуть.Доступных способов внесения микроэлементов есть 2. 1-замены. 2-соль без соли.Считаю что микроэлементы продаваемые /fluval/ и подобные, не полноценны а являються лиш частичной подменой .Есть и 3 способ,но для этого нужна професиональная лаборатория и полный состав микроэлентов.Все сторожилы морск. аквариум. производительность заводских скимеров советуют делить на два,особенно для жестких коралов. На 700 л аквариум производительность помпы по воздуху должна быть 1000-1400 л/час. В пенниках ADP-900 стоят помпы RED DEVIL SP3,производитель которых декларирует 700 л/ч по воздуху.Мощность у них 13 ватт.Производительность у них думаю завышена,у НОХ есть тема,где он измеряет эти параметры.При не сильно заселеном рифе думаю эти 2 пенника справяться.При загруженном скимер нужен мощнее.У много уважаемой taka,растет все и как не ей знать что коралы нужно подкармлевать.А после кормления недоеденную пищу выбить в скимат.Моломощные пенники роботают на более влажной пене,вот тут вместе с влажным скиматом они,и заберают полезные микроэлементы.Мощные пенники есть возможность выставить на более тяжелую пену,в которой бяки больше а воды меньше.Ведь вместо этой влаги с микроэлементами мы наливаем практически дисцелят.То есть обедняем воду.У кого стоят мощные пенники могут сказать что они гонят пену не постоянно,а через времяЭто мое субьективное мнение.Извеняюсь еще раз у Noe.С уваж.
Ну вот , совсем другое дело, оказывается можно и поговорить.... :)
Очень много написано , и вроде правильно...но какая то каша получилась....Вся эта инфа есть в нете, но применить её могут единицы! А знаете почему? Есть куча разных нюансов и их нужно учитывать а не повторять советы не вникая ....
Хотели дать совет...спросите про подмены, добавки... население...какой скимат пенник выбивает... Так ведь следует из Ваших советов? Без обид!:) Думаю с этим разобрались....
считаю что без внесения микроэлементов морс. аквар.
будет голодать и чахнуть.Доступных способов внесения микроэлементов есть 2. 1-замены. 2-соль без соли.Считаю что микроэлементы продаваемые /fluval/ и подобные, не полноценны а являються лиш частичной подменой .Есть и 3 способ,но для этого нужна професиональная лаборатория и полный состав микроэлементов . У много уважаемой taka,растет все и как не ей знать что коралы нужно подкармлевать.
Александр, открою Вам секрет, действительно у меня растёт всё и как бы даже имеет цвета....извините за нескромность....code10 , но ни каких микроэлементов я не лила уже года три-четыре.... только кормила рыбу и делала подмены не всегда регулярные и необходимого литража... и ВСЁ! Кроме микроэлементов нужны стабильные параметры и не только.
Кстати... буквально вчера заказала и буду пробовать кое что лить, так как после некоторых замеров воды знаю чего моей акве не хватает.... а вот какой будет результат будет видно через пару месяцев.
Мой совет , прислушиваемся к своей акве и всё делаем с пониманием дела.... если экспериментируем то только с одним действием...а иначе каша...:027:
александррррр
30.01.2016, 22:42
Добрый день. В статье http://reefcentral.r...icles/151/6517/проект постройки аквариума 120х65х60h.
Автор: Николай Строчков a.k.a. Sleepy рекомендует использовать Скиммер: Deltec SC 2060 (жесткий риф, SPS- кораллы)
По характеристикам производителя такая модель предназначена для систем 1400-1700л. По факту проект аквариума 460л.
Вопрос: для чего делается такой запас и возможно ли установить менее производительный скиммер?
Ответ там же
Добрый день. В статье http://reefcentral.r...icles/151/6517/проект постройки аквариума 120х65х60h.
Автор: Николай Строчков a.k.a. Sleepy рекомендует использовать Скиммер: Deltec SC 2060 (жесткий риф, SPS- кораллы)
По характеристикам производителя такая модель предназначена для систем 1400-1700л. По факту проект аквариума 460л.
Вопрос: для чего делается такой запас и возможно ли установить менее производительный скиммер?
Ответ там же
Замечательный пример привели ! Николай красиво написал, а Вы почему то сократили вторую часть...."Скиммер: Deltec SC 2060 (жесткий риф, SPS- кораллы) или Deltec SC 1455 (мягкий риф + LPS-кораллы)".
Как думаете ,почему для мягкого рифа + ЛПСы рекомендован другой пенник? И был ли забит СПСами аквариум у Noe?
У меня всё! :( Немного под устала помогать Вам читать между строк!
Параметры у пенников всегда завышены, поэтому реально дели на 3 и получишь его производительность, но лучше брать с запасом.
Noe, поделитесь фото, очень интересно! понятно, что реально и на фото - разные вещи, но всё же :)
Noe, поделитесь фото, очень интересно! понятно, что реально и на фото - разные вещи, но всё же :)
ділюсь:) але ще раз повторюю, це швидше як не треба робити... думаю, в квітні зроблю перезапуск того "болітця".
P.S.: Початок можна побачити тут - http://aquaforum.lviv.ua/forum/showthread.php?t=11138
nickanya
21.02.2016, 19:38
Noe, как по мне, так нормальный мягкий риф, красивый, ЛПС и мягкие чувствуют себя великолепно.
александррррр
23.02.2016, 19:04
Прекрасный аквариум.Цвет коралов великолепный.Немного обрастания но это пройдет.Шерхан говорил,что хочет что бы водоросли/декоративные/росли,но они не ростут.Аквариум созревший.
И все же тема обесцвечивания не раскрыта.Фото...Мне как новичку не понятны,нитрата нет.В мене така ж проблема, только аква очень молодая.
На кототкий період мені вдалося вернути насичені кольори коралам. Я скористався порадою Олександра Логінова выруби озон,добавь свет, добавь рыбы ,больше корми рыбу и кораллы
Але нові риби чомусь живуть три-чотири місяці а потім без особливих видимих причин здихають. Зараз в акваріумі тільки старожили (клоуни і мандаринка вже 5 років, решті біля двох-трьох років).
Зараз поміняв світло на LED, хочу ще попробувати добавки, але спочатку заміню пінник на більш потужній, потім ще раз попробую кальцієвий реактор. Сподіваюся, допоможе :)
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010