Показати повну версію : кладофора погана
Ця тема не нова і обговорювалась тут -
http://aquaforum.kiev.ua/forum/showthread.php?t=14591
і тут -
http://aquaforum.kiev.ua/forum/showthread.php?t=10804&highlight=%CA%EE%EC%F3+%ED%F3%E6%ED%E0+%CA%EB%E0%E 4%EE%F4%EE%F0%E0
, але вона залишилась актуальна.
Ця зараза у мене має такий вигляд.
На листку паперу
http://aquaforum.kiev.ua/forum/images/attach/jpg.gif
фото не дуже вдале , але хто її хоча раз бачи упізнає
У акваріумі
http://aquaforum.kiev.ua/forum/images/attach/jpg.gif
http://aquaforum.kiev.ua/forum/images/attach/jpg.gif
http://aquaforum.kiev.ua/forum/images/attach/jpg.gif
Масово розростається на мохах і на ґрунтопокривних рослинах , жорстко прикріплюється до ґрунту, не боїться ні голоду , ні холоду , ні темноти.
Звертаюсь до тих людей які мали чи мають цю заразу. Є якийсь спосіб у колошкати її , або принаймні довести до на пів живого стану і тримати в узді.
Я взяв у doctorа рослини з такою ж нитчаткою.
Після механічної очистки рослини помістив у банку 50л -- креветочник, освітлену енергозберігалкою (25 ват).
без внесення добрив при зміні по 5 л 3-4 рази у тиждень нитка почала помалу (дуже помалу) наростати.
Купив 4 креветок амано і за кілька днів помітив, що кількість нитки зменшилась.
зробив голодних півтижня і більше я цієї нитки не бачу.
До амано у банці сиділо десять черрі. На нитку вони плювали, швидше вони її відполіровували до блиску :).
Єдиний недолік амано -- великі (у порівнянні з черрі) фекалії. Особливо це стало помітно після внесення коряжки у банку. Грунт у мене чистий кварц 1-2,5 мм.
Сифонити дно змушений через день.
Не зміг достати аманок (оголошення висіло) , можливо є інші медоти?
Мда.. тут важкувато буде повибирати руками... Можу порадити менше годувати риб, менше світла, через день подміни води, і механічно , руками, вибирати що можливо.. Довго це все, але природньо і досить ефективно.В мене є фотки десь що в мене робилось, може викладу .Зараз зовсім трошки є, місцями, проблеми не створює.
Да, зараза конкретная!
У меня фракция грунта мелкая, так вытягиваю ее пучек и гроздья грунта. Пока не поборол...
У меня тоже грунта с нитчаткой ушло море...
Хіба ж я не смикав і воду міняю і "сонце" мало світить, риби на пів голодні , а їй хоч би що .code38
Якщо серйозно , то з моху її повитягувати не реально і на ґрунтопокривних теж повисмикувати не вдається. Замучила вона мене.:005:
уверен, что єтот способ Вы знаете не хуже меня.
В кратце опишу:
Изначально ботва в хорошем состоянии и прет.
Свет 1.4вт/л (840+54), СО2 0.5-1л/сутки, ночью аэрация (несмотря на активное пузыряние днем, без нее регулярный дночной дефицит кислорода, приводящий в дальнесрочной перспективе к "вялости-тупости" ботвы)
микро/макро раз в 4 дня.
Вносим дизбаланс-ботва слабнет (часто это в течении всего нескольких дней случается-лезут водоросли.
50% подмена, вносим сбалансированно микро/макро (даем ботве наесться)
к вечеру 4го дня уже заметна дегродация водоросли (но Вы правы, нитчатка в этом плане более устойчива).
На утро 5го дня не вносим новую порцию удобрямса,
а лишь подмениваем 50% воды. СО2 и свет в том-же обьеме.
Так 2 дня.
На утро 7го дня не даем свет и СО2, круглосуточная аэрация.
Банку дополнительно не затеняем, она сумеречгно освещается из окна.
Затеняется дополнительно листом плотной бумаги граница грунта и лобового стекла.
Тат от 2х-до 3х дней. Более не стоит, т.к. далее начинает ботва деградировать. За эти дни ботва прет как ненормальная.
Водоросль загибается, становится серой, "войлок" рассыпается в пыль, борода обрастает бактериями и "отгнивает-отваливается".
Красные катушки активно подчищают и на этапе остановки роста водоросли так и павших. Никаких водорослиедов не держу.
Далее свет 1.4вт/л, СО2 0.5-1л/сутки, ночью аэрация,
сбалансированный состав микро/макро раз в 4 дня.
Нитчатка при этом заметно пропадает, но в моей банке если порыться всегда модно найти одну-две ниточки, особенно в перистолистниках, но глазом эти пару ниток увидеть имхо невозможно и они меня не беспокоят.
Зеленые точки на анубе данным способом убиваться не хотят, я вообще эту напасть самой стойкой считаю.
Вроде все.
ЗЫ. для некоторых случаев не смог слов подобрать, брал их в "кавычки".
Вадим.
http://www.aqa.ru/forum/viewthread.php?tid=29834&page=5
При масох підмінах води вона ще більше пре , якщо взяти все в комплексі , як вказано вище можливо спрацює, буду прорбувати. За інформацію дякую code69
Если не поможет, вот тяжелая артилерия: code50 Есть один способ. Проделав его однажды, в целях эксперимента, получилось избавиться не только от "конкретной" нитчатки за 3 - 4 дня, но и от зеленой гадости на листьях одновременно. Самим растениям и рыбе было по-барабану, значит метод щадящий. Итак, если интересно, пробуйте следующее.
С расчета на 50 л. акв. воды самым наглым образом вливаем аптечную 40 мл. расфасовку перекиси. После, через сутки, на ночь, на те же 50 л. - таблетку эретромицина. Ждем 3 - 4 дня и употребляем, т.е. наблюдаем полное присутствие отсутствия гадости, которая портила Вам настроение при созерцании той подводной Вселенной, для которой ви хотели стать Богом.
Саму химию процесса объяснить не могу, поэтому, прошу, в дискуссии меня не втягивать.
У меня все прошло довольно успешно. А потом только наткнулся на первый способ.
З цією заразою дуже важко боротися. Я дивуюсь, що вона у Вас глосостигму не задавила. Я інколи купляла рослини з цією заразою. Темнота, три креветки Амано і за ніч-другу повністю зникала. А взагалі-то щось не так у банці. Десь є дизбаланс.
lsk, а це у вас в 200 л три амани все зжерли? я для експерименту купив одну(більше боюсь, бо аквас відкритий, шоб не повтікали) амано в 20л, і ніфіга, нитчатка як була так і є.
Юрий hifi
10.11.2007, 18:29
Если не поможет, вот тяжелая артилерия:
У меня все прошло довольно успешно. А потом только наткнулся на первый способ.
Вже писав неодноразово,я цей метод( перекис водню і еритроміцин) використовував. Чомусь критичний до виробника перекису. В одних випадках абсолютно не відчутно для риб і молюсків. З рослин страждає тільки елодея ( у кого вона є). В іншому випадку ( при використанні перекису іншого виробника постраждали харацинки. Нитчасті і борода зникала у всіх випадках.
Лотарея , однак.
Вже писав неодноразово,я цей метод( перекис водню і еритроміцин) використовував.
свет UV выключать или оставить? еритромицин 250 или 500, если 250 то 10 таблеток?
Юрий hifi
24.11.2007, 20:06
свет UV выключать или оставить? еритромицин 250 или 500, если 250 то 10 таблеток?
Вы хотите попробывать? При методе " перекись + эритромицин" свет выключать не нужно. Эритромицин в стандартной аптечной упаковке. На 100л растолочь и максимально растворить 2 таблетки перед употреблением. Эритромицин , кстати, я не менял. Разные результаты получались от разных производителей перекиси.
Я лил эту " химию" вечером перед выключением света. Правильно это или нет - не знаю.
Вообще, по поведению рыб будет видно - как среагируют на перекись.
ПОВТОРЯЮ : в одном случае - рыбы и моллюски никак не отреагировали, пропала элодея и борода с нитчаткой. Во втором случае : вместе с водоростями пропала половина харацинки ( неоны и родостомусы, но не все).
Спасибо.
Вчера на ночь влил перекись .За сутки кладофора побелела .
Свет горел 50%,СО2 оставил , UV выключил.
Вся живность и криветки , нормально .
Сильно пострадала = Elatine triandra = , отойдёт или нет посмотрим.
Erythromycin есть 250 mg и 500 mg , купил 250 .
Разтолок залил водой на 30 минут и вылил.
Другой заразы нет, эту занёс с кубой.Купил " сухую " форму.
demon, в акваріумі на 150л три голодних креветки Амано поз"їдали всю нитчатку за одну ніч. Правда її було не дуже багато.Три великих куща криптокорини повністю нею вкриті.
Але це було рік назад, зараз в мене знов халепа. Після перезапуску було мало рослин, а ті що були - в поганому стані.Результат - поперла нитчатка знову. Я її занесла з чужого акваріума.Тепер інтенсивно стараюсь додати рослин в акваріум,СО2, обмежую світловий день і підміни,підміни,підміни...З хеміантуса Куби її витягнути нереально.
Як у кого , але в мене при Рн-7-7,3 вона пригнічується і стоїть на місці, Як тільки рн-6.8 починає рости.
Mykhaylo
10.12.2007, 15:22
У мене на роботі нитчатка чудово себе почувала навіть у воді з рН 8,3.
Я мав наувазі кладофору не хорошу , цій заразі все ні почому , замучилааааааааа
Pavlo, ви знаєте, я теж не знаю чи це в мене кладофора чи нитчатка. Взагалі, як їх розрізнити? У мене був шарік кладофори і теж таке відчуття,що це саме вона. Температура 26-27, СО2+добрива,багато світла,от вона і почала рости як ненормальна.Як звичайна нитчатка.
Pavlo, ви знаєте, я теж не знаю чи це в мене кладофора чи нитчатка. Взагалі, як їх розрізнити? У мене був шарік кладофори і теж таке відчуття,що це саме вона. Температура 26-27, СО2+добрива,багато світла,от вона і почала рости як ненормальна.Як звичайна нитчатка.
Кладовора-шар так не може рости. Це не вона.
Обєкт опізнаний тут -
http://aquaforum.kiev.ua/forum/showthread.php?t=14591
і тут -
http://aquaforum.kiev.ua/forum/showt...EE%F4%EE%F0%E0
тепер потрібно навчитись його ліквідовувати.
Кладовора-шар так не може рости. Це не вона.
Не згідна, кладофора - шар при низьких температурах, так би мовити, в екстремальних умовах водорості бережуть енергію і їм в колонії,тим паче в шароподібній, навіть дуже комфортно.А от коли умови: багато світла, висока температура...,то кладофора починає інтенсивно рости і розмножуватись,вона розпадається на шматки і вже росте не як шаріки,а як звичайні нитчасті або інші водорості. Особисто я спостерігала в своєму акваріумі як шарік кладофори розпався на шматки і ці шматки обліпили корягу так,що віддерти їх було не можливо.Виглядало дуже природньо і гарно (на корязі), а от коли вона починає забивати інші рослини,особливо грунтопокривні - це вже катастрофа!
Pavlo, те, що там на ссилках - однозначно воно в мене і є. Але звідки? Два різних види кладофори...я думала,що це одна й та сама, але в різних умовах. Але точно можу сказати,що почалося це все після того, як купила собі шарік кладофори - дуже хотілося на камінь його причепити.
Можливо у вас у кулі нормальної була ненормальна кладофора. Коли кулька потрапила у сприятливі умови почалась боротьба між ними і сильніший переміг.
а як звичайні нитчасті або інші водорості-тут я з вами не згідний , кожа зараза має свої видові особливості . Ця по поведінці, умовах проживання ... різко відрізняється від усіх інших.
Для експеременту наскубав мох з нею поклав у відро з водою і в напів темне місцє поставив і забув, згадав через місяць і як ви думаєте, їй хочби що , жива зволоч.
Не коректно написала.Я мала на увазі не те на скільки вона живуча,а те що вона дуже схожа за формою і виглядом на інші водорості.
Не згідна, кладофора - шар при низьких температурах, так би мовити, в екстремальних умовах водорості бережуть енергію і їм в колонії,тим паче в шароподібній, навіть дуже комфортно.А от коли умови: багато світла, висока температура...,то кладофора починає інтенсивно рости і розмножуватись,вона розпадається на шматки і вже росте не як шаріки,а як звичайні нитчасті або інші водорості. Особисто я спостерігала в своєму акваріумі як шарік кладофори розпався на шматки і ці шматки обліпили корягу так,що віддерти їх було не можливо.Виглядало дуже природньо і гарно (на корязі), а от коли вона починає забивати інші рослини,особливо грунтопокривні - це вже катастрофа!
Кладовора не нитчатка.У Вас в акваріумі є чи була нитчатка? Подивіться уважно. Ні в яке порівняння не йде.
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010