Показати повну версію : Допоможіть визначити морфу
Добрий вечір,шановні любителі Танганьїки! Хотілось би визначити ,що це за трофеус(почути Вашу думку). Бралось як одна морфа, виросло не зовсім те,на що очікували. Підказок робити не буду,бо такбуде нецікаво,хєочеться почути всі думки.
І ще фото:
Рибасам зараз три роки,пів року тому почали нереститися,якщо потрібно,зможу закинути фото малька,розміром 2,0 і 3,5 см. На деяких фотографіях видно самку після нересту.
Так ніхто і не неважився ? Фото робив з спалахом на мильничку,трошки пересвітив.а без фотоспалаху апарат розмазує фото.Ось що получається,але кольори більше подібні до реальних.
ще декілька фото і мальок від них .
Я не специалист в трофеусах, но рыба на некоторых фотографиях напоминает мне Илангу
Дякую за відповідь. Ось в ПП мені приййшло ще одне повідомлення
Доброго дня, відповідь на ваше питання МОЯ така.
Якщо це все ваші фотографії в темі - ....Допоможіть визначити морфу...., то з першої по четверту фотографію - Tropheus moorii 'Ilangi yellow'
всі інші фотографії схожі на - Tropheus moorii 'Chimba', може бути 'Moliro' або 'Chimba red'
а по малюкам сказати не можу - так як малюки moorii в малому віці всі однакові майже.
Можливо я щось перемудрив з фотографіями.Внесу трошки роз,яснень.На всіх фото максимум 4 риби..самці і самки. Тільки для більшого обзору робив фото при різному освітленні,в різних режимах(фотоапарату)...а також стресовану рибу і її ж в спокійному стані.
Дійсно мальок брав,як реал єлов.....і все було добре...рибки росли...але з часом вони почали більше нагадувати Нкамба бей(по сайту Арєф.єва)....а Ілангі нагадували лише в стресовому стані...а в 2,5 роки ще більше потемніли.