Показати повну версію : 360 л риф у Львові
Вітаю, шановні колеги!
Вирішив розпочати тут нову тему, у зв'язку із запланованим переселенням із старого маленького акваріума у новий, більший. Все моє попереднє "плавання" описане тут (http://aquaforum.lviv.ua/forum/showthread.php?t=10977).
Акваріум буде розміром 600х600х1000. Основне населення - СПС-и та трохи ЛПС-ів. А також різні безхребетні та риби.
Живий камінь - мінімально (десь біля 10-15 кг), лише в якості основи для коралів. Жодних конструкцій будувати не планую. Використаю наявний камінь.
Фільтрація здійснюватиметься з допомогою 10 л Sera Siporax Professional.
Освітлення: 2 шт GHL Mitras LX 6100-HV
Скіммер: Deltec 1660
Зворотня помпа: Eheim 2400 (1260)
Помпи течії: 2 шт Tunze 6055, при потребі ще можу доставити пару менших (із наявних).
Інше обладнання: дозатори для баллінга, реактор на вапно, реактор для ровафосу, два обігрівачі 100+200 Вт.
Викладаю пару креслень майбутнього акваріума та сампа.
Буду вдячний за поради та коментарі.
alex1939
18.01.2017, 20:11
Живий камінь - мінімально (десь біля 10-15 кг), лише в якості основи для коралів. Жодних конструкцій будувати не планую. Використаю наявний камінь.
в таком обьеме думаю это будет очень мало камня. Будет как то смотреться слабо.может лучше вместе с СРК
Власне в тому і полягає задум - мінімум каменю. Хочу зробити щось подібне
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170118/c673c10a84022fdef9b2e17753cb45f1.jpg
Фото звідси A Splash of Color
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ereefcentral%2Ecom %2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D2529874&share_tid=2529874&share_fid=1489&share_type=t
nickanya
18.01.2017, 22:07
не вийде!
не вийде!
Більш ніж впевнений що вийде. Бачив попередній акваріум.
Як на мене, то велика кількість каміння не більше ніж українські забобони. В поляків, наприклад, є акваріуми, де каміння дуже мало.
не вийде!
Що Ви маєте на увазі?
nickanya
19.01.2017, 09:46
Живий камінь - мінімально (десь біля 10-15 кг), якщо воно достатньо пористе буде досить для системи.
На фото, яке представлене в приклад, ЖК зовсім не бачу, тому і написав категорично.
А в Вашому випадку - трохи інше:)
Фільтрація здійснюватиметься з допомогою 10 л Sera Siporax Professional.
Де це буде? В каністрі? Дуже не рекомендую.
Зовнішні фільтра та море - речі несумісні!
Як на мене, то велика кількість каміння не більше ніж українські забобони. я не про велику кількість - я про якість камінння.
При такой конструкции аквариума целесообразно сделать самп сзади. Ну это на мой взгляд. По поводу минимума камня интересно посмотреть что получится. Сам так думаю переделать аквариум,но я думаю основную массу жк держать в сампе.
А можно поинтересоваться почему шахта на всю заднюю стенку? Столько полезного места крадете..
И почему две трубы для Дюрсо? Мне кажется, вместе их "подружить" будет архисложно, все время уровень воды скакать будет. Но это только мои догадки.
По поводу САМПа - третья перегородка часто лишняя, и мешает обслуживать. Двух обычно достаточно, и сделайте под наклоном хоть немного - когда прямые были, сначала журчания нет, но по мере наростания всякой бяки на стеклах, поток воды на стеклах сбивался в ручейки и появлялся шум.
Автодолив будет? Если нет, то лучше секцию с возвратной помпой сделать больше - иначе два раза в неделю будете воду доливать.
Роль біологічного фільтра буде виконувати в першу чергу кераміка, яка буде розташована в окремій секції сампа. Прикладів успішного використання такого підходу є дуже багато. Один з них - це акваріум/проект, з якого я взяв фото і виклав вище. Там же ж є і посилання на всю тему. Напевне, найвідомішим є ось цей бразильський проект (http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2391310).
Місця на самп ззаду просто немає. Замінити шахту сампом подібного розміру також навряд чи вийде. Він буде надто малим і вузьким.
Шахта розташована ззовні акваріума, тому її розмір ні на що не впливає. Велика довжина повинна покращити відбір поверхневих шарів води.
З трубами проблем не повинно бути. Це так-званий перелив bean animal. (http://www.beananimal.com/projects/silent-and-fail-safe-aquarium-overflow-system.aspx) На сьогодні визнаний найкращим у світі. Я у тому не спеціаліст. Але вірю написаному та багатьом успішним проектам, де він використовується.
Автодолив, звичайно, буде.
Про нахилені перегородки подумаю. Дякую.
О блин, я не обратил внимания на конструкцию шахты:)
BeanAnimal это что-то новенькое. Когда делал банку - такого не слышал, самым новым и неизведанным был Хофер, кажется.
Очень.. прогрессивная банка обещает быть, буду наблюдать с интересом
Три трубы на слив, одна на возврат.
Как по мне три на слив трубы - это много. Фиттинги сейчас стоят нормальных денег.
Лучше сделать один толстый в районе 40мм, он у Вас никогда не забьется. Не нужно будет ни аварийки, ни двойного.
Подумайте еще чем накрыть перегородку (гребень) у меня за 5 лет два случая было, в первом амфиприон во втором собака водорослеед оказывались за гребнем, а собака вообще в сливном шланге оказался, вовремя заметил его отсутствие, согнал в самп и достал в отделе пенника.
Перелив у меня другой конструкции (overflow box ESHOPPS) у себя закрыл кусочком оргстекла, в Вашем случае, если рыба там окажется, то скорее всего в самп не попадет, будет за гребнем плавать.
По поводу перегородок в сампе: два стеклышка подряд предостаточно.
Три трубы на слив, одна на возврат.
Дві труби на злив, третя це аварійка. Система із двох труб на злив дозволяє досить тонко настроїти рівень води в шахті.
brabus-60
21.01.2017, 01:18
шикарная задумка и шахты нет посреди банки! Думаю все у вас получится!
Всім дякую за підтримку!
Ще хочу сказати, що передня шибка в акваріумі буде з китайського "білого" скла (аналог pilkington optiwhite).
nickanya
21.01.2017, 11:03
Не стоит рисковать с китайскими стёклами... какой смысл, если есть оптивайты британские?
Відносно скла я з Вами згоден. Однак, у фірмі, яка мені робить акваріум (в Києві) сказали, що зараз немає оригінального оптівайта 12 мм.
andriyk3
21.01.2017, 16:23
Відносно скла я з Вами згоден. Однак, у фірмі, яка мені робить акваріум (в Києві) сказали, що зараз немає оригінального оптівайта 12 мм.
Оптивайт 12мм. и в Харькове тоже нет нигде. Предлогали стекло под названием "Линия Азура" чуть светлей чем простое б/ц, но когда сравнили его визуально с оптивайт глядя в торец, то разница большая. Про китайский оптивайт не слышал.
Стосовно акваріума та більшості обладнання все уже вирішено - щось робиться, щось в дорозі, а щось вже є.
З одним не можу визначитися: яку помпу вибрати? Розглядаю такі варіанти:
1. Eheim Universal 2400 (1260) - ("+" - відома марка, надійна; "-" - дорога, не керована)
2. Eheim CompactOn 3000 - ("+" - відома марка, відносно недорога; "-" - не керована)
3. Tunze Silent 1073.050 (електронна) - ("+" - відома марка, відносно недорога, керована; "-" - є нарікання щодо надійності).
4. Jebao DCP 5000 (електронна) - ("+" - відносно недорога, керована; "-" - є нарікання щодо надійності).
Може хтось щось порадить?
nickanya
02.02.2017, 18:50
Tunze Silent 1073.050, она управляема только заслонкой но входе, это помпа переменного тока, никакой электроники п понимании управления и регулировки.
александррррр
02.02.2017, 19:50
http://www.aquatica.com.ua/node/197
С какого заказать с такого и сделают
, она управляема только заслонкой но входе, это помпа переменного тока, никакой электроники п понимании управления и регулировки.
Помиляєтесь. Це помпа постійного струму. Керована. https://www.tunze.com/en/catalogue/katalog-ii.html?user_tunzeprod_pi1%5Bpredid%5D=-infoxunter051
http://www.aquatica.com.ua/node/197
С какого заказать с такого и сделают
Дякую. Але акваріум вже в роботі. І, не факт, що у них є потрібне скло.
nickanya
02.02.2017, 21:28
Помиляєтесь. Це помпа постійного струму. Керована., не увидел:)
Нарешті акваріум, самп та каркас тумби приїхали. Обшивку тумби вже замовив. На наступний тиждень повинна вже бути. Тоді й почну монтаж та встановлення всього акваріума.
Ще до запуску вирішив відмовитися від баллінга та вапна і спробувати кальцієвий реактор. Відповідно придбав реактор від Korallin. У якості помпи живлення використовуватиму Cole-Parmer Masterflex.
Ще залишилось придбати балон для СО2 та редуктор з регулятором.
ROMANO LVIV
13.04.2017, 21:56
Іване,Ваш риф 120 вийшов гарний і цікавий. З нетерпіням чекаю розвитку 360-ки!
Вдачі Вам)
Ще маю одне питаннячко, яке мене сильно турбує: як правильно здійснити переселення зі старого акваріума у новий?
Ще до запуску вирішив відмовитися від баллінга та вапна і спробувати кальцієвий реактор.
який наповнювач для кальцієвого реактора будеш використовувати? І який рН-контролер? Також хочу знову перейти на кальцієвий реактор...
Наразі засипаю той, який приїхав з реактором від виробника - шматочки коралів. Ще додам трохи KZ Zeomag. А далі планую досипати щось подібне. Можливо від KZ.
Контролер - GHL Profilux.
Ось такий наповнювач прийшов з реактором Korallin.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170415/72410e3b7cdca9fee93d9a2f8d8949b9.jpg
Пройшло дуже багато часу від моменту, коли я замовив акваріум та розпочав тут свою тему. Як то кажуть, не так сталося, як гадалося.
Акваріум, каркас тумби та самп приїхав до мене набагато пізніше, аніж мав. Потім ще якийсь час я обшивав цей каркас ДСП плитою. Коли вже все було, і я розпочав монтаж системи, виявилися певні технічні проблеми із сампом. Його переробляли. Це зайняло ще два тижні. І так далі, і тому подібне.
Врешті-решт, все вже є, все змонтоване, вода засолена, зі старого акваріума перенесена частина піску та переселилися перші зоантуси, палітої та пару ЛПС-ів.
На сьогодні-завтра заплановане тотальне переселення.
Далі буде...
nickanya
19.05.2017, 21:18
Доброго вечора! Завтра буду майже цілий день у Львові, можемо зустрітися, може щось підкажу:)
Ага. Я б із задоволенням, але маю завтра зустріч випускників.
Все живе вже переїхало. Ще залишилось трохи піску.
Вдома, як після війни...
В акваріумі також. За безпорядок в самому акваріумі прошу не критикувати, бо ще нічого не розставляв. Наразі просто все переніс з одного в інший.
Я так розумію, що мало бути чи фото, чи відео? Але на жаль нічого немає.
За дурною головою і ногам нема спокою.
Всі роки користувався собі ареометром від AquaMedic і все було класно. Може він брехав, а може і ні. Принаймні я був спокійний.
Після різних пригод із старим акваріумом, коли пропала більшість акропор через проблеми із водою (неточність вимірювання), я вдарився у вимірювання і купив рефрактометр AquaMedic. Міряв він (або я ) солоність абсолютно неточно, про що я вже писав на цьому форумі (http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=234985). У результаті повернув його продавцю.
Далі, начитався різних форумів і купив цифровий рефрактометр Milwaukee MA887, тестові рідини (морську воду) від Salifer та TLF. І знову проблема. Обидві рідини показують 36-37 промілле. Звернувся до виробника. Той прислав мені (безкоштовно) тестову рідину (морську воду) з 1,025. Рефрактометр так і показує.
Як казали Ільф і Петров: "у Остапа начался кризис жанра"...
Він не має калібровки? Якщо ні, то знаючи його похибку, можливо просто додавати чи віднімати ту стандартну похибку від того результату що він показує?
Можу ще запропонувати поміряти моїм рефрактометром, але не знаю навіть нащо це може згодитися.
sergeysailor
23.05.2017, 13:08
Ареометр это вещь, один раз точно определил его погрешность и всё. Определил по калибровочному раствору самодельному и по чистому осмосу плотность (density), которого 997. Погрешность совпала, показывал на единицу больше. Теперь меряю и радуюсь) У меня тоже самый простой ареометр Аквамедик за 200 грн. Побывал мерять также при температуре 22 градуса, а не 25 как положено, ну там погрешность была очень маленькая, так что думаю если температура отличная от 25 на пару градусов, то погрешностью можно пренебречь, по крайней мере с моей моделью ареометра можно.
Цифровий рефрактометр калібрується по дистильованій воді. Я так і робив. Про результати вже писав.
Я, власне, так і враховую похибки. Але це незручно..
З'явилася хвилинка часу, і, нарешті, порозставляв все каміння в акваріумі. Принаймні зробив спробу. Ось, що з цього вийшло.
Белый квадрат вместо картинки. :(
Дивно. Бо у мене і на телефоні, і на компі відкривається відео.
nickanya
08.06.2017, 22:01
Это фраговик?
я вижу просто разложенные фраги, а не часть моря-рифа:(
Ну, виходить, що наразі фраговик. [emoji6]
Фактично, це те, що вижило і відросло після занепаду у минулому році попереднього рифу. А також пару нових фрагів. Сподіваюся, що корали колись виростуть.
Я спеціально не будував різних конструкцій з каменю та не робив його нагромаджень. Зробив мінімальні гірки для зручності кріплення фрагів, догляду і, за потреби, перестановок і т.п.
Також зауважив, що при такому підході вдається досить ефективно організувати течію.
nickanya
08.06.2017, 23:30
Згоден, але естетики нема:(
Я з Вами згоден, що, як то кажуть, чогось бракує. Але сподіваюся цю проблему вирішити самими коралами, коли підростуть.
nickanya
10.06.2017, 23:30
Пару років у Вас є...
serg88xxx88
22.09.2017, 20:40
Здравствуйте. А можно подробную схему вашего САМПа?
Добрий вечір!
В першому пості є детальна схема сампа.
Додам, що перша задня права секція - це секція, куди входять труби переливу. Передня права - секція для скімера, реакторів та нагрівачів. Передня ліва камера - заповнена Sera Siporax (10л). Задня ліва секція - для зворотньої помпи.
Ось фотографія сампа.
nickanya
23.09.2017, 09:25
А фото/видео новое будут?
Від запуску минуло вже трохи часу. Тому викладу пару фотографій.
Нажаль, фоток не видно...
ROMANO LVIV
25.09.2017, 18:24
Ще вчора були)
Іване, актинія сидить на місці?
Актинія сидить на місці. А от фотографії чомусь роблять, що хочуть. То вони є, то їх немає.
Вирішив я скористатися останніми досягненнями в галузі акваріумістики та провести так-званий ICP-OES аналіз води з мого моря. Паралельно вирішив перевірити і сіль/воду, яку я використовую. Також цікаво побачити, які елементи "виїдаються" в акваріумі.
Я відібрав взірці води з акваріума, а також підготував свіжу воду з сіллю Tropic Marin Pro-Reef (я її використовую) солоністю 35‰. Все це відправив на фірму Triton (Німеччина).
Ось, що я отримав (див. вкладення).
Найбільше мене здивувала ситуація з кальцієм. Як може бути такий низький рівень, якщо працює кальцієвий реактор та КН є на рівні 9,0?
Високий йод я пояснюю тим, що дозую Tropic Marin Pro-coral Iodine по 2 краплі щодня. Доведеться припинити додавати.
Чому сильно піднявся кремній? Тут грішу на 10 л Siporax у сампі. Хоча, також є сумніви. Ось у цій темі (https://www.reef2reef.com/threads/does-siporax-leach-silica.267161/) прочитав, що від цього наповнювача може піднятися кремній, але не так сильно. Також люди пишуть, що якщо його перед закладанням в акваріум добре промити, то не повинно бути значних стрибків. А я свій дуже добре мив та 2 місяці тримав у деіонізованій воді. Також виробник пише, що наповнювач можна використовувати у морській акваріумістиці.
Чому трохи піднявся алюміній (порівняно зі свіжою водою)? Не знаю.
Найбільше мене здивувала ситуація з кальцієм. Як може бути такий низький рівень, якщо працює кальцієвий реактор та КН є на рівні 9,0?
...
Швидше за все це помилка. А звичайні тести на Са що показують?
у вас не отображает фотографии которые вы выложили
Романе, навряд чи помилка, бо Salifert і лабораторний тест показують те саме.
КН міряю фотометром від Hanna. І регулярно перевіряю його на еталоні. Тут також помилка малоймовірна.
у вас не отображает фотографии которые вы выложили
Черговий раз "перевставив" фотографії. Сподіваюся, що вже нікуди більше не зникатимуть.
Вибачте за незручності.
теперь видно,спасибо, правда дисплей аквариума почему-то сливается в синем цвете, это из за лед освещения(синего) или настройки фотоапарата?
Фотографії робив телефоном. У ньому акваріум чомусь виходить надто синім. Як цьому зарадити я наразі не знаю.
Кораллы выглядят отлично, новот смысл такой высоты аквариума, если вся красота на дне и 2/3 просто фон
,
nickanya
07.10.2017, 15:50
На риф аж никак не тянет - фраговик в магазине.
Основна причина такого дизайну, це те, що він мені подобається. Я бачив декілька таких банок і залишився під їх враженням. Це по-перше.
А по-друге, такий підхід дуже зручний для обслуговування.
Тому у мене такий риф.
nickanya
07.10.2017, 17:52
Без проблем:)
Просто в названии темы Вы использовали слово "риф".
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B8%D1%84
Після «суботнього прибирання» (минулого тижня) актинія на мене образилася та поділилася. На чотири!
Вітаю, друзі!
Трохи освіжу тему останніми фотографіями.
http://up.picr.de/32229716ay.jpg
http://up.picr.de/32229717mg.jpg
http://up.picr.de/32229720in.jpg
http://up.picr.de/32229723rz.jpg
http://up.picr.de/32229725uh.jpg
http://up.picr.de/32229726gr.jpg
Мушу визнати, що причини дисбалансу кальцію і КН я так і не встановив. Початково була підозра, що це через те, що кальцієвий реактор працює на суміші коралової крихти (бою) та мінерала з високим вмістом магнію. Контроль і, відповідно, налаштування реактора я здійснюю орієнтуючись на КН. У результаті такого підходу, КН залишається стабільним, кальцій повільно падає, а магній повільно росте.
Я замінив наповнювач у реакторі на коралову крихту від KZ (попередня була від Korallin) та дуже суттєво зменшив вміст магнієвого мінерала. На жаль, КН і надалі стабільний, а кальцій падає. І, що дивно, магній також стабільний. Відповідно, як і раніше, проводив корективи хлоридом кальцію.
Ще допускаю, що все заплутувати можуть результати замірів любительськими тестами. Планую найближчим часом провести спектральний аналіз води в Triton (https://www.triton-lab.de).
За останній місяць зазнав втрат серед "особового складу". Пропали анемоновий краб та шоколадний хірург. Дуже дивно, бо жили вже у мене якийсь час і почували себе ніби не зле; добре їли. Вистрибнув та загинув шестисмугий губан, який у мене жив понад 4 роки.
Прорід табунець синьо-зелених хромісів. Один загинув - "задовбали" його свої ж. Другий був на підході, то я віддав його колезі. Зараз, бачу, ще один на підході. Виглядає, що залишаться два. Додам, що жили вони (5 шт) у мене дружно понад 6 місяців. А тут почалося. Одним словом, все, як пишуть на форумах. Спочатку живуть, потім підростають і заганяють слабших родичів, поки не залишаться 1-2.
sergeysailor
27.03.2018, 20:11
Может быть проблема в слишком низком ph в реакторе. "Если PH в реакторе падает значительно ниже 6.4 - то углекислый газ расходуется значительно быстрее и пропорция кальций / магний смещается в сторону магния".
Если не в этом проблема, то можно добавить Korallenzucht KZ Calcium Plus Granulate 10%(или больше даже если понадобиться) + 10% магниевой крошки, остальные 80% обычной крошки
Це думка цікава. Поміряю рН.
Стосовно наповнювача, то я використовую КЗ коралову крихту, магнію лише ледь-ледь. Значно менше 10%.
Может быть проблема в слишком низком ph в реакторе. "Если PH в реакторе падает значительно ниже 6.4 - то углекислый газ расходуется значительно быстрее и пропорция кальций / магний смещается в сторону магния".
більший розхід СО2 призводить до нижчого рH в реакторі а не навпаки. І в реакторі працює контролер рН.
Цікаво, а чому при різних значеннях рH крихта, яка розчиняється, виділяє різні складові? Щось тут не так.
Як на мене, то при різних значеннях pH крихта або повільніше або швидше розчиняється, але вміст розчиненого не може залежати від pH. Це мої роздуми, які не претендують на істину.
Щось фотографії не відркиваються
У мене немає рН-датчика в реакторі.
У мене немає рН-датчика в реакторі.
Опа! Я думав рН контролер в кальцієвому реакторі це must have... Тоді реактор працює "на око"?!
Я також так думав спочатку. Потім поспілкувався з розумним чоловіком і зрозумів, що це не обов'язково.
Адже ще донедавна реактори не мали спец порта для рН-датчика.
"Если PH в реакторе падает значительно ниже 6.4 - то углекислый газ расходуется значительно быстрее и пропорция кальций / магний смещается в сторону магния".
Сергію, ще хотів запитати звідки така інформація?
sergeysailor
29.03.2018, 17:49
Когда хотел ставить себе реактор, то в том числе читал на форумах темы связанные с дисбалансом kh/кальций/ магний при работе реактора. Это просто из того что наблюдали люди у себя в реакторах. Я хотел вам подсказать в какую сторону возможно надо копать.
Можна приготувати злегка збіднену воду (приготувати менш солену), відповідно будуть менші концентрації Са , Mg і карбонатів, поміряти значення, потім капнути кілька крапель з реактора і знову поміряти, можна зробити висновок про роботу реактора.
Дякую за підказки, Сергію та Романе.
Взявся міряти рН, виявилися якісь проблеми з рН-метром. Показував якісь дивно низькі значення.
Витягнув трішки контактну смужку електрода та обрізав старий шматок. Замович все в рН 7 розчині на добу. Вирішив щойно відкалібрувати, а індикатор почав бігати і не зупиняється. Думаю, треба батарейки поміняти. Завтра спробую купити.
А рН-метром я вже напевне з півроку, а може й більше не користувався. Показники завжди були стабільні.
Я колись зробив дослід: приготував свіжу морську воду, потім додав розчину хлориду кальцію (кількість порахував щоб збільшити на 20одиниць) і поміряв тестами значення Са. Потім в цю ж банку додав розчин соди (також порахував щоб величина КН збільшилася до 12) і поміряв знову Са. Він впав. Тобто, я так розумію, сода посприяла випаду в осад Са. Розчин соди я додав швидко - просто вилив в банку.
Я веду до того, що якщо в Са-реакторі неправильна настройка, тобто СО2 вдувається забагато, відповідно, рН падає, відповідно, багато розчиняється наповнювача, чи не призводить це до того, що Са в акваріумі випадає в осад (завдяки великій кількості звільнених карбонатів) подібно до мого досліду? Ну це мої здогадки.
Тут трішки по-іншому, Романе. Не просто понизився кальцій, а випав в осад карбонат кальцію. Причина - локальне перенасичення розчину.
Кальцій сам по-собі не може знижуватися чи пропадати. Як правило, в морському акваріумі кальцій може зменшитись пропорційно з карбонатами через випадання в осад, або через споживання коралами і т.п. Але тут важливо, що ПРОПОРЦІЙНО з карбонатами.
У мене карбонати стабільні, а кальцій падає. При цьому в реакторі в кораловій крихті карбонати і кальцій збалансовані. А от карбонат магнію - це інша справа. Є підозра, що КН я утримую за не тільки за рахунок розкладу карбонату кальцію, а й за рахунок карбонату магнію. Однак, мушу звернути увагу, що магній помітно не виріс, але кальцій впав...
Вітаю, друзі!
Недавно отримав результати тестів води з лабораторії TritonLab (у вкладенні). Ось пару коментарів.
По-перше, акваріуму вже майже рік, а води я ні разу не міняв (за винятком якихось 7-10 л).
По-друге, чітко помітний ріст вмісту силікатів. Тепер вже без сумніву - це наслідок використання Sera Siporax.
По-третє, помітний ріст магнію. Теорія Randy Holmes-Farley про причини стабільного нормального вмісту карбонатів та падіння вмісту кальцію і росту магнію (при використанні кальцієвого реактора з коралової крихтою та магнієвим мінералом всередині) підтверджується.
P.S. Актинія знову поділилася. Думаю, їй просто не вистачає місця на тому камінчику, на якому вона є зараз.
Всім привіт!
Якихось спеціальних новин немає. Знову була поділилася актинія.
Втратив двох губанів шестисмугих - вистрибнули.
Підтверджується те, що пишуть про синьо-зелених хромісів - залишиться один-два. У мене є аж три, але активний лише один. Решта сидять тихенько по куточках. Цікаво, що той один на тих двох інших взагалі не звертає жодної уваги! Не купуйте табунця хромісів!
Поміняв наповнювач в кальцієвому реакторі на чисту коралову крихту і забув про дисбаланс кальцію та карбонатів.
Для захисту від стрибунів виготовив та встановив спеціальну сітку. Купив в Епіцентрі протимоскітну, замінив на сітку з більшим вічком.
Підтверджується те, що пишуть про синьо-зелених хромісів - залишиться один-два. У мене є аж три, але активний лише один. Решта сидять тихенько по куточках. Цікаво, що той один на тих двох інших взагалі не звертає жодної уваги! Не купуйте табунця хромісів!
А де про це пишуть?
Як зрозуміти "залишиться один, два"?
Це досить цікаво. Сам би хотів кілька штук.
Вітаю!
Про це пишуть люди на форумах, які мали хромісів.
«Один-два» - решта, якщо виживуть, то їх позаганяють у кути і під каміння. І рано чи пізно вони пропадуть.
То може справа в кількості? Якщо їх 3-4-5 штучок то їх позаганяють свої ж альфа особини, а якщо більше то енергії на всіх не вистачить?
Хотілось би в цьому питанні розібратись.
Може і маєте рацію. У мене було 5 шт. Всі, хто писав про це явище, і я читав, мав подібну кількість.
Колись мав стаю з 7 штук. Ситуація та сама,через пів року залишилось 2 шт.
Вітаю, друзі!
Отримав свіжі результати аналізів води з TritonLab.
Дивує ртуть. Звідки вона взялася? Хоча, читав, що тритонівські аналізи неодноразово знаходили ртуть.
Чомусь занижений натрій (порівняно з попередніми аналізами). Ніби нічого і не робив, щоб він впав.
Також чомусь низький фосфор. Мій тестер Hanna показу значно вищий вміст фосфатів.
Потішив кремній - за останні півроку виріс відносно небагато (якщо порівнювати з минулими періодами).
sergeysailor
16.10.2018, 18:20
Доверяйте Ханне по фосфату.Тритон всегда показывает конкретно фосфат сильно заниженным( читал что он показывает только неорганический фосфат)
Дякую. Матиму на увазі. Але вони також показують і просто фосфор.
Ханна також міряє просто фосфор, а ми вже перераховуємо у фосфати.
Після чергових аналізів на Тритоні (додаються) та неможливості нормалізувати нітрати та фосфати, вирішив повернутися до перевірених традиційних "методів ведення морського господарста".
Викинув кераміку від Сери та заповнив те місце в сампі 10 кг бою живого каменю від Марченкова та запустив дозування оцту. Ровафос та активоване вугілля постійно знаходяться в реакторах.
Сподіваюся, що скоро фосфати, нітрати та силікати повернуться до норми.
Вітаю, друзі!
Останнім часом корали так розрослися, що я почав боятися, що не буде місяця на воду :)
Тому, трішки "прополов" мій риф. Скоротив кількість коралів, а також залишив між ними більше місця. Бо зрозумів, що мені більше подобається менша кількість великих здорових коралів, аніж багато різних дрібних.
З риб залишились у мене лише ктенохет (4 роки), оцеляріс, грамма лоретто (старожили - 6 років), губан шестисмугий та зебрасома скопас (хворіє на ураження шкіри голови і спини понад 1 рік. Не знаю, що з цим робити...). Але найдовше у мене живе один насаріус - 8 років!
Ось, що з того всього вийшло.
Кажуть годувати кормами з високим вмістом водорослів і мали би зажити рани в зебрасоми.
Та годую, але щось не допомагає.
Ще читав, що таке спричиняє вугілля. Є в системі вугілля?
Теж про це читав. Вугілля є. Але воно у мене вже дуже давно. Але щойно рік тому почалися проблеми зі здоров'ям.
Також мені здається, що вугілля є практично у всіх. Але проблема ця не так вже часто зустрічається.
Вітаю, друзі!
Акваріум живий, хоча без втрат не обходиться.
Далі функціонуємо без регулярних підмін води, на кальцієвому реакторі, скіммері, ровафосі і активованому вугіллі. Йод не додаю вже біля двох років.
Нещодавно провів аналізи води у Triton Lab. - результати додаються.
зебрасома скопас (хворіє на ураження шкіри голови і спини понад 1 рік. Не знаю, що з цим робити...).
А зебрасома таки відійшла цього року...
vBulletin версії 3.8.7, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010