mact
01.06.2004, 01:13
Спочатку описую умови
1)акваріум - 30 літрів, висота 30 см.
2)світло - дві лампи розжарювання по 15 ватт
один компакт - 15 ватт 750 люмен 2700К
3)СО2-з браги, роспилювач - кераміка
міряв довгим тестом СО2-рівень постійно високий
тест має зелений колір-темно, якщо
непомиляюсь, тобто постійний передоз
рибоси нормально себе почувають
4)фільт - губка об'ємом близько 300 мл.
5)рослин багато - ось ФОТО (http://photodim.ru/index.php?values[p]=single_photo&values[photo_id]=1046&values[mode]=date) прорідженого акваріума - тільки два ех. серцелистні доросли до поверхні і були переселені в інший акваріум, ех. оцелот червоний аналогічного розміру замінено ех. оцелот - зелений, замість одного серцелистного росте ех.уругвайський...пройшли деякі зміни.
АКВАРІУМ, ситуація якого був засаджений максимально, ніякого "дизайну" - ціллю є підрощення рослин для інших незасаджених акваріумів.
6)риб-ніяких
7)світло-таймер-11годин.
Так, як я студент, то перед ПАСКОЮ я забрав всіх риб додому,
в акваріумі не залишилося жодної рибинки, одні равлики.
Установка СО2 перед від'їздом не перезаряжалася,
було влито дозу рідких добрив за 5 днів.
Після приїзду я побачив массу БОРОДИ, що з'явилася на багатьох рослинах.
Проведена профілактика - перезаряжено СО2, підвішено вугілля, тиждень не вливалося рідкі добрива(потім внесення поновлено) - борода зупинилася, але замітного зменшення не відбулося.
Бороду з рослин не знімаю, на нових листках росту бороди немає, але на старих вона не відпадає.
Проходить місяць.
Борода залишається.
В акваріум заселяється 20шт.неонів-малечі, 10 шт. дорослих кардиналів.
Борода по троху починає пропадати.
Через тиждень бороди майже не залишилось.
ВЕСЬ час один-два рази в неділю зміна 15% води.
------------------------------------------------------------------------------
Мої міркування.