"Білявка" навпаки. - Аквафорум - форум акваріумістів та тераріумістів
На сайт Всеукраинской Ассоциации аквариумистов
На главную страницу форума



 


Вернуться   Аквафорум - форум акваріумістів та тераріумістів > Для новичков на форуме > Для тех, кто недавно на форуме. Первые вопросы, справочники и прочее. > Я новичок
Аукцион Регистрация Дневники Справка Пользователи Календарь Поиск Сообщения за день Все разделы прочитаны

Важная информация

Я новичок Ничего не понимаю в аквариумистике, только начинаю, но очень хочу научиться! Новичкам писать сюда

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 21.03.2020, 12:54   #1
"Білявка" навпаки.
Живу я тут

Регистрация: 10.09.2009
Адрес: Киев
Сообщений: 504
 

Поблагодарил(а) : 66
Поблагодарили 104 раз(а) в 51 сообщениях
tarya tarya поза форумом 21.03.2020, 12:54
Рейтинг: ()

Привіт! Подивився декілька відео про боротьбу з евгленою зеленою, де на помпу ставлять фільтр для осмосу на 5 мікрон, і протягують. Але в мене питання, чи можливо поставити цей фільтр не на вхід а на вихід з зовнішнього фільтру? По перше в мене в на вхід складно причепити щось, по друге в відео кажуть що виймати складно брудний фільтр так як з нього починає все виливатися назад в воду, то вдягають целофановий пакет. І якщо вода буде поступати не ззовні всередину, а навпаки з центру назовні то по перше мені особисто не складно встановити таке, та і коли буду виймати все залишиться всередині.

Які у вас на це думки? Дякую!

П.с. чи допоможе в боротьбі з цим ультрафіолетова система?
__________________
Рожденный с гордо поднятым кулаком, свидетель разреза запястья — он с ним!
Просмотров: 5379
Ответить с цитированием
Старый 21.03.2020, 13:12   #2
Живу я тут
  
 
Аватар для Евгений Д.
 
Регистрация: 17.11.2012
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 626
Поблагодарил(а) : 149
Поблагодарили 381 раз(а) в 245 сообщениях
Re: "Білявка" навпаки. ===www.aquaforum.ua===

А что легче, - тянуть или толкать?!