Перезапуск аквариума на 112 л - Аквафорум - форум акваріумістів та тераріумістів
На сайт Всеукраинской Ассоциации аквариумистов
На главную страницу форума



 


Вернуться   Аквафорум - форум акваріумістів та тераріумістів > Для новичков на форуме > Для тех, кто недавно на форуме. Первые вопросы, справочники и прочее. > Я новичок
Аукцион Регистрация Дневники Справка Пользователи Календарь Сообщения за день

Важная информация

Я новичок Ничего не понимаю в аквариумистике, только начинаю, но очень хочу научиться! Новичкам писать сюда

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 02.08.2019, 16:22   #1
Перезапуск аквариума на 112 л
Я тут недавно

Регистрация: 08.07.2019
Адрес: Kiev
Сообщений: 26
 

Поблагодарил(а) : 15
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Vixel Vixel поза форумом 02.08.2019, 16:22
Рейтинг: ()

Спочатку думав запустити акваріум як псевдоморе, але передумав і вирішив запустити травник.
На даний час :
Акваріум 80*35*40 зараз 3 см грунту (чорний базальт 2-5 мм) на днях планую закупити рослин тоді і буду робити перезапуск.
Внутрішній фільтр - помпа 1500л/год (з лійкою для зменшення течії) , обігрівач 150 вт, Освітлення світильник на світодіодах
Общим числом 7000лМ
Белых 20 шт
цветных по 4 -12шт. син, красн, циан.
Всего 32 шт.
Контролер (только регулировка яркости, синего и отдельно белого).
Риби: 25 неонів, 18 глофиш тернецій, 1 меченосиць 1 молинезія, 1 анцитрус.


Задумка
збильшити рівень грунт : 3 см у передній стінки і 7-8 см у задній докупив 15 л (чорний базальт 2-4 мм)
Щільно засадити все дно акваріума рослинами :
Hemianthus micranthemoides
Rotala rotundifolia (green)
у передній стінки зробити килимок шириною до 20 см з Микрантемум «Монте Карло» (Micranthemum sp. 'Monte Carlo') або Глоссостигма повойничковая (glossostigma elatinoides), частково групами висадити мож Бабл, яванський та Гиант. рослини буду віділяґти від килима мхом примотаного до камнів - робити типу бровки з моху.