Показати повну версію : Проблеми та нюанси при вирощуванні та посадці Буцефаландр.
Вибачте за можливо дублюючу тему,але в темі "общие вопросы содержания буцефаландр " я майже не знайшов постів про проблеми які з"являються при вирощуванні Буцефаландр. Буквально пару повідомлень, все інше знову про різноманітності..В інтернеті дуже мало інформації про це. Може хтось може поділитись власними труднощами і боротьбою з ними..
Я новачок,багато сказати не можу..ось не давно замовив собі в ідеальному стані буцик sintang 6 i shina green..якось так. При посадці один ніби приживається,а ось інший буквально за три години став прозорим,а потім взагалі зник ніби не було під корінь..Читав,що глосостигму наприклад утримувати важче,але якраз з нею проблем немає. Шановні ерудити,прошу коментарів і заміток..дякую.
Параметри води (РН7.5-8,GH-9,KH-6),грунт базальт 2-5мм
Запущений 110 л місяць тому.
Бывало такое, что то типа криптокориновой болезни, из за резкой смены параметров.
Так,я читав за так звану "криптокоринову хворобу",можливо це вона..але в любому випадку мало інформації про труднощі з буцефаландром..таке враження,що у всіх вона росте без проблем)) І крім того криптокорина наскільки мені відомо більш "болотна рослина",а буцефаландр протічна,може все таки є й інші альтенативи? Ще цікаво,що та що згнила посаджена на камню..а інша в грунт..
Можливо коли Вам відправляли був мороз. У мене була подібна ситуація, прийшли буцки, привязав їх, вони за два дня розтворили листя, точно так як у Вас, спочатку стали прозоро склякі, а згодом розчинились, а різома ще простояла 3~4 дня і пішла туда ж.
Ну да,було прохладно..може ви й праві. Я десь на російському форумі прочитав про схожу ситуацію,так людина ту ризостому поклала в вогкий мох сфагнум і вона за пару тижнів віджила,а ось ті,що були в воді згнили. А зараз як,є у вас? нормально ростуть?
Складно їх взагалі тримати?
У них есть такая заморочки при резком изменении условий содержания отмирают листья