На головну сторінку Аквафорум
На головну сторінку

Назад   Аквафорум - форум акваріумістів та тераріумістів > Клубы аквариумистов и террариумистов > Клубы аквариумистов > Клуб "Мохоманьяки"
> Буцефаландры
Аукцион Реєстрація ЧаПи Учасники Календар Нинішні дописи

Примітки

Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 20.03.2015, 10:24   #1
Живу я тут

Звідки Ви: Коломыя
Дописи: 318
сказав Дякую: 58
сказали Дякую 149 раз(и) в 109 повідомленні
Проблеми та нюанси при вирощуванні та посадці Буцефаландр. ===www.aquaforum.ua===

Вибачте за можливо дублюючу тему,але в темі "общие вопросы содержания буцефаландр " я майже не знайшов постів про проблеми які з"являються при вирощуванні Буцефаландр. Буквально пару повідомлень, все інше знову про різноманітності..В інтернеті дуже мало інформації про це. Може хтось може поділитись власними труднощами і боротьбою з ними..
Я новачок,багато сказати не можу..ось не давно замовив собі в ідеальному стані буцик sintang 6 i shina green..якось так. При посадці один ніби приживається,а ось інший буквально за три години став прозорим,а потім взагалі зник ніби не було під корінь..Читав,що глосостигму наприклад утримувати важче,але якраз з нею проблем немає. Шановні ерудити,прошу коментарів і заміток..дякую.
Параметри води (РН7.5-8,GH-9,KH-6),грунт базальт 2-5мм
Запущений 110 л місяць тому.

ipolit поза форумом   Відповісти з цитуванням
cказали "Дякую" ipolit за цей допис:
Mastacembelus (30.08.2016)

Share/Bookmark

Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 22:17.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010