ввиду того, что моторчик от куллера всегда крутится в опрделенную сторону есть смысл делать крыльчатку направленную, как минимум чуть изогнутую.
спправа в тому, що куллер розрахований на роботу з мінімальним навантаженням а зігнувши лопасті ми збільшимо навантаження на двигун(на його обмотки)..... не є добре...
було б непогано перемотати обмотки самого двигуна на більш потужні.... вивести всю плату з води, залишивши там тільки датчик холла...
... найбільша проблема даної конструкції в змазці вісі двигуна.... перепробував чимало варіантів але толку малувато... із за чого від даної конструкції відмовився....
... можливо колись дойдуть руки, ще поексперементую .
Цитата:
Блок питания стоит выбирать очень внимательно. Брать стоит только версии насетевых трансформаторах (тяжелые, грамм 300)- в них сеть хорошо отделена от нагрузки несколькими слоями диэлектрика. Импульсные БП в данной конструкции могут быть опасны ибо в них гальваническая развязка от питающей сети не есть приоритет.
повністю згоден.... імпульсники ні в якому разі... тільки трансформаторні бж...