ввиду того, что моторчик от куллера всегда крутится в опрделенную сторону есть смысл делать крыльчатку направленную, как минимум чуть изогнутую.
спправа в тому, що куллер розрахований на роботу з мінімальним навантаженням а зігнувши лопасті ми збільшимо навантаження на двигун(на його обмотки)..... не є добре...
було б непогано перемотати обмотки самого двигуна на більш потужні.... вивести всю плату з води, залишивши там тільки датчик холла...
... найбільша проблема даної конструкції в змазці вісі двигуна.... перепробував чимало варіантів але толку малувато... із за чого від даної конструкції відмовився....
... можливо колись дойдуть руки, ще поексперементую .
Цитата:
Блок питания стоит выбирать очень внимательно. Брать стоит только версии насетевых трансформаторах (тяжелые, грамм 300)- в них сеть хорошо отделена от нагрузки несколькими слоями диэлектрика. Импульсные БП в данной конструкции могут быть опасны ибо в них гальваническая развязка от питающей сети не есть приоритет.
повністю згоден.... імпульсники ні в якому разі... тільки трансформаторні бж...
Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: саморобний фільтр для нан ===www.aquaforum.ua===
Цитата:
Допис від slaavkoo
...справа в тому, що куллер розрахований на роботу з мінімальним навантаженням ...
да, согласен. вентиляторы не рассчитаны на работу под нагрузкой. Как-то совсем упустил из виду.
__________________
[COLOR="Blue"][B]Людям свойственно исправлять одни ошибки на другие.
Решение двух мировых проблем одним махом - скормить бездомных голодающим [/B][/COLOR]
[URL="http://www.aquaforum.ua/blog.php?u=1872"][COLOR="Purple"][B]Добро пожаловать в Дневник - мои предложения и обо мне[/B][/COLOR][/URL]